Pages

LFC

LFC

Thursday 25 July 2013

FRIENDLY : MELBOURNE VICTORY 0-2 LIVERPOOL FC

   Liverpool melakarkan kemenangan kali ketiga berturut-turut,kali ini melawan kelab dari Australia,Melbourne Victory.Perlawanan ini menyaksikan penampilan pertama Suarez dalam Perlawanan Persahabatan Pra Musim.

  Gol Liverpool di hasilkan oleh Steven Gerrard dan Aspas.Semasa gol kedua,Luis Suarez tidak meraikan gol tersebut walaupun gol yang di hasilkan adalah dari hantaran beliau,ini mungkin Suarez sudah tidak gembira di dalam skuad BR.Khabar angin mengatakan beliau benar-benar mahu meninggalkan Anfield dan berkemungkinan besar ke Arsenal tetapi dalam bidaan terbaru Arsenal sebanyak 40juta EURO telah di tolak oleh Liverpool.

   Ada sebahagian peminat tidak mahu melihat Suarez meninggalkan Liverpool yang merupakan aset berharga buat Liverpool tetapi dengan beberapa khabar angin di lihat sebahagian lagi penyokong Liverpool tidak peduli jika Suarez ingin berhijrah memandangkan adanya Sturridge dan Aspas di bahagian serangan.

   Bagi aku tanpa Suarez,Liverpool akan kerugian besar tetapi tanpanya juga tiada masalah yang besar buat kelab seperti Liverpool.

Lampu Tinggi Melbourne Victory VS Liverpool FC :
~YNWA~

No comments:

Post a Comment