Pages

LFC

LFC

Wednesday 8 August 2012

NEW CONTRACT LUIZ SUAREZ

Luiz Suarez telah menandatangani kontrak baru bersama The Reds selama 5 tahun....dan telah menamatkan spekulasi masa depannya....

Penyerang antarabangsa Uruguay sebelum ini telah dikaitkan dengan kelab PSG dan Juventus yang mahu khidmatnya...

Luiz Suarez menandatangani kontrak baru selama 5 tahun bersama LIVERPOOL FC

" Untuk tandatangan kontrak baru bersama Liverpool adalah sesuatu yang sentiasa yang saya inginkan dan gembira berada di kota ini. Ini juga penting buat saya dan selesa dengan kontrak yang ditawarkan. Semasa membesar, semua pemain mengidamkan bermain untuk Liverpool. Saya kini di sini dan semua mimpi saya menjadi kenyataan. Saya kini peminat Liverpool sejati. Saya juga gembira berada di Liverpool kerana masyarakat di sini sangat baik kepada saya sekeluarga.

Saya akan terus cuba yang terbaik ketika dimainkan dan jika anda gembira di bandar Liverpool, anda juga akan gembira bermain untuk mereka. Saya ingin berterima kasih kepada peminat Liverpool yang menjadi pemain ke-12 kami. Mereka sangat luar biasa."
Suarez akan berganding bersama seorang lagi penyerang baru LIVERPOOL : Fabio Borinni untuk musim 2012/2013 dalam saingan EPL.

P/S  : harap Suarez akan bermain dengan lebih baik dan lebih profesional.....

No comments:

Post a Comment