Pages

LFC

LFC

Saturday 11 August 2012

SELAMAT DATANG JOE ALLEN. ~YNWA~

6 years Signing
Pemain midfield Swansea City,Joe Allen,22,sah di miliki oleh Liverpool FC dengan yuran perpindahan sebanyak £15m dan bergaji £15,000 seminggu dan telah mengikat kontrak selama 6 tahun bersama The Reds.Joe Allen beritahu beliau bangga dapat menyertai kelab besar seperti Liverpool FC dan menjadi satu penghormatan dapat bermain di bawah kendalian Brendan Rogers semula bos baru Liverpool FC dan juga bekas bosnya di Swansea City.

Sebelum ini Brendan Rogers beritahu tidak akan membawa mana-mana pemain dari kelab lamanya,Swansea City tetapi telah bertukar fikiran apabila Liverpool perlu memiliki pemain muda di bahagian tengah yang berkualiti seperti Joe Allen.

Joe Allen
Joe Allen adalah pemain kedua yang di masukkan dalam skuad Liverpool FC selepas Fabio Borrini.Joe Allen telah menyaksikan perlawanan Liverpool FC menentang Gomel FC di Anfield yang berkesudahan Liverpool menang 3-0.

Apakah kemasukkan Joe Allen berbaloi dengan harganya?Dapatkah beliau membantu Liverpool kembali ke tahap kualiti yang baik?Apa-apa pun selamat datang Joe Allen.


~YOU'LL NEVER WALK ALONE~


No comments:

Post a Comment